Стандарт двигунів IE2:
Відповідно до регламенту комісії Європарламенту (ЄС) № 640/2009 та вимог щодо екологічного проектування електричних двигунів, з 16 червня 2011 року було введено нові міжнародні класи ефективності двигуна. Принципи, визначені CEMEP та EPACT, є міжнародним стандартом для енергозберігаючих високоефективних двигунів із частотою від 50 до 60 Гц, що робить використання двигунів IE2 обов'язковим.
З цією новою ефективною технологією ми пропонуємо нашим клієнтам багато переваг, таких як дружня до навколишнього середовища робота пристроїв, використання переробленої енергії та, отже, менша кількість викидів в атмосферу. IE2 двигуни більш ефективні навіть за
часткове навантаження, що дозволяє налаштувати обладнання для роботи в оптимальному режимі, на додачу, IE2 двигуни виробляють менше шуму і менше нагріваються, що позитивно впливає на ефективність двигуна і його охолодження.
УВАГА: швидкість таких двигунів не регулюється зміною напруги, таким чином, трансформатор для IE2 двигунів не використовується.
Переваги:
Високоефективний IE2 двигун
Регулювання швидкості за допомогою перетворювача частоти
Вбудовані термістори (PTC)
Двигун винесений з потоку повітря, що переміщається
Максимальна температура повітря, що переміщується 120°C
Підходять для використання на морському узбережжі
Вертикальний викид
Низький рівень шуму
Надійний та простий в обслуговуванні
Рекомендації щодо застосування:
Витяжні системи вентиляції в кліматичних зонах з агресивним навколишнім середовищем (наприклад, у морському кліматі) з високотемпературним витяжним повітрям (максимальна температура повітря, що переміщується 120°С). DVNI рекомендується використовувати в тих випадках, коли висуваються високі вимоги до рівня шуму до оточення.
Конструкція:
Корпус та робоче колесо із назад загнутими лопатками виконані з алюмінію. Рама основи виготовлена з оцинкованої сталі із захисним порошковим покриттям. Вентилятори оснащені вбудованими захисними ґратами з антикорозійним порошковим покриттям. Корпус DVNI ізольований шаром мінеральної вати завтовшки 50 мм для зниження шуму.
Двигун:
DVN/DVNI 630 D6 обладнані високоефективними електродвигунами IE2, винесеними з потоку повітря, що переміщується, робочі колеса із загнутими назад лопатками виготовлені зі стійкого до морського клімату алюмінію і змонтовані на високоефективних віброізоляторах. DVN/DVNI оснащені вбудованими термісторами (PTC) з висновками для підключення до зовнішнього пристрою захисту від перегріву.
Регулювання швидкості:
Регулювання швидкості здійснюється з допомогою частотного перетворювача.
Монтаж:
Вентилятори встановлюються на покрівлі за допомогою кришного короба (FDS/SSD).
Сертифікати:
Сертифікати відповідності РФ та України