Сервіс та гарантії

Ми створили мережу обслуговування та підтримки, щоб забезпечити оптимальну ефективність роботи нашого обладнання протягом усього терміну його експлуатації.

Ми забезпечуємо підтримку на кожному етапі — від проєктування до багаторічної післягарантійної експлуатації.

Залежно від вашого статусу, дізнайтеся, як ви можете подати заявку на гарантійне обслуговування:

Сервіс, гарантії, технічна підтримка

Підтримка та гарантії для Оптових компаній

Ми забезпечуємо наших оптових партнерів оперативною та професійною технічною підтримкою, спрямованою на скорочення затримок у роботі та безперервність комерційної діяльності.

Сервіс, гарантії, технічна підтримка

Ми гарантуємо наявність ходових позицій на складі та спеціальні оптові ціни для наших партнерів. З асортиментом запасних частин ви можете ознайомитись на сайті www.r134.com.ua або зв'язавшись з нашим менеджером по телефону 067-216-54-04.

В середньому термін гарантійного ремонту складає 3-5 робочих днів з моменту отримання нами повного пакету документів та несправного обладнання для діагностики та ремонту.

Усі актуальні матеріали, включаючи коди несправностей, надаються особисто кожному клієнту в залежності від ситуації, нашими технічними спеціалістами. Для отримання консультації зверніться до нашої служби технічної підтримки за телефоном 067-216-57-94.

При виникненні гарантійного випадку необхідно буде надати копію офіційного рахунку-фактури/квитанції про продаж та чітко заповнений гарантійний талон без виправлень. Ненадання цих документів може стати підставою для відмови у безкоштовному гарантійному ремонті обладнання.

Ми регулярно проводимо тренінги та вебінари для партнерів щодо особливостей і технічних нюансів нашого обладнання.

Ви можете підвищити кваліфікацію своїх співробітників у навчальному центрі з впровадження кліматичних технологій. Сучасний навчальний центр в структурі холдингу – це єдиний в Україні ліцензований навчальний заклад, який займається підготовкою, перепідготовкою та підвищенням кваліфікації вітчизняних та зарубіжних фахівців у галузі вентиляції та кондиціювання повітря.

Щоб отримати більш детальну інформацію, будь ласка, зверніться до вашого персонального менеджера.

Підтримка Монтажних організацій

Ми надаємо повну технічну підтримку та чіткі інструкції під час монтажу та пусконалагодження обладнання, оскільки якість монтажу безпосередньо впливає на термін експлуатації та ефективність роботи кліматичної техніки.

Сервіс, гарантії, технічна підтримка

Так, при необхідності ми здійснюємо повний технічний супровід під час монтажу та пусконалагодження нашого обладнання. Для отримання консультації зверніться до нашої служби технічної підтримки за телефоном 067-216-57-94.

Усі актуальні матеріали, включаючи коди несправностей, надаються особисто кожному клієнту в залежності від ситуації, нашими технічними спеціалістами. Для отримання консультації, порад щодо усунення несправностей в залежності від типу обладнання та його моделі зверніться до нашої служби технічної підтримки за телефоном 067-216-57-94.

В першу чергу, необхідно звернутися до нашої служби технічної підтримки за телефоном 067-216-57-94. Після отримання консультації, в разі необхідності, скласти Акт про дефект, виявлений під час пусконалагодження і узгодити з технічним спеціалістом подальші кроки по оперативному усуненню некоректної роботи обладнання.

Ми регулярно проводимо семінари та вебінари для партнерів щодо особливостей і технічних нюансів нашого обладнання.

При необхідності, ви можете пройти курси з підвищення кваліфікації у навчальному центрі з впровадження кліматичних технологій. Сучасний навчальний центр в структурі холдингу – це єдиний в Україні ліцензований навчальний заклад, який займається підготовкою, перепідготовкою та підвищенням кваліфікації вітчизняних та зарубіжних фахівців у галузі вентиляції та кондиціювання повітря.

Щоб отримати більш детальну інформацію, будь ласка, зверніться до вашого персонального менеджера.

Супровід для Проєктних інженерів

Для проєктних інженерів ми гарантуємо відповідність обладнання всім стандартам, заявленим характеристикам і прозорість у процедурах внесення конструктивних змін.

Сервіс, гарантії, технічна підтримка

Якість нашого обладнання підтверджена Сертифікатами якості, Деклараціями про відповідність технічним регламентам, Сертифікатами Eurovent. Для їх отримання зверніться, будь ласка, до свого менеджера.

Будь-які зміни у конструкцію обладнання мають бути попередньо погоджені у письмовій формі з нашою компанією. Зміни без такого погодження призводять до втрати гарантії. Будь ласка, зверніться до свого менеджера для узгодження процедури внесення змін у конструкцію обладнання.

Умови гарантії поширюються на все обладнання незалежно від типу проєкта. Для великих проєктів ми пропонуємо індивідуальні договори з чітким регламентом гарантійного ремонту, постачання запасних частин і змінних аксесуарів.

Так, майже все наше обладнання підтримує інтеграцію в системи BMS по всім найпоширенішим протоколам зв’язку. Для отримання консультації та технічної документації зверніться до нашої служби технічної підтримки за телефоном 067-216-57-94.

Шильдики з серійним номером та маркуванням обладнання повинні бути не пошкодженими, а інформація на них збережена чіткою та розпізнаватися. Будь-яка зміна, пошкодження чи знищення цих даних може призвести до втрати гарантії.

При необхідності шильдики можуть буди перенесені чи видалені з обладнання. Ці зміни мають бути обов’язково попередньо погоджені у письмовій формі з нашою компанією. Будь ласка, зверніться до свого менеджера для узгодження процедури по внесенню таких змін.

Гарантійні умови для Інвесторів і Забудовників

Ми пропонуємо комплексний захист ваших інвестицій, що базується на чіткому регламенті гарантійного та післягарантійного обслуговування.

Сервіс, гарантії, технічна підтримка

Для великих проєктів ми пропонуємо індивідуальні договори з чітким регламентом гарантійного ремонту, постачання запасних частин і змінних аксесуарів.

Можливе розширення гарантійного терміну на обладнання при укладанні договору на комплексне сервісне обслуговування обладнання з авторизованим дилером.

Це залежить від типу об’єкту та умов експлуатації обладнання. Мінімальні рекомендації по обов'язковому сервісному обслуговуванню: не менше двох разів на рік для комерційних приміщень і не менше одного разу на рік для побутових. Недотримання цієї рекомендації може призвести до зниження ефективності роботи обладнання та виходу його з ладу.

Для великих проєктів ми пропонуємо індивідуальні договори з чітким регламентом постачання запасних частин і змінних аксесуарів.

Ми надаємо забудовнику повний пакет документів для подальшої передачі власникам квартир (рахунок/квитанцію, заповнений гарантійний талон), що підтверджує їхні права на здійснення гарантійного ремонту обладнання.

Гарантія для Власників квартир та будинків

Наші кондиціонери працюють для вашого комфорту, а ми дбаємо про те, щоб цей комфорт був безперервним.

Сервіс, гарантії, технічна підтримка

Зазвичай, не більше 3-5 робочих днів. Гарантія в жодному разі не обмежує законні права Покупця, які він має згідно з чинним законодавством України, а також не впливає на його відносини з дилером, відповідно до договору купівлі-продажу.

Гарантія не діє, якщо пошкодження виникли внаслідок:

  • механічних пошкоджень;
  • невиконання умов експлуатації та помилкових дій власника;
  • неправильної установки, транспортування;
  • стихійного лиха (блискавка, пожежа, повінь тощо), а також інших незалежних від волі продавця і виробника форс-мажорних обставин;
  • потрапляння зайвих предметів, рідини;
  • ремонту та внесення конструктивних змін не уповноваженими на це особами;
  • невідповідності параметрів електричних, телекомунікаційних та кабельних мереж вимогам державних стандартів України.

Гарантія не діє, якщо пошкодження сталися внаслідок будь-яких змін в обладнанні, які були зроблені без попередньої письмової згоди з компанією, з метою пристосування виробу до державних або місцевих технічних стандартів чи вимог безпеки, які є чинними в певній країні, крім тієї, у якій виріб було вперше продано.

Гарантія не діє, якщо тип або серійний номер виробу були змінені, знищені, вилучені або їх не можна розпізнати (є нерозбірливими).

Гарантійний ремонт не включає: періодичне технічне обслуговування, монтаж/демонтаж та налагодження виробу. Установлення, монтаж та налагодження виробу здійснюють фахівці, які уповноважені фірмами-дилерами компанії і несуть відповідальність за вищеназвані дії.

Необхідно мати офіційний рахунок-фактуру/квитанцію та заповнений гарантійний талон.

Контактна інформація

Сервісний центр: 067-235-57-38

Служба технічної підтримки: 067-216-57-94

Замовлення запчастин: 067-216-54-04