Переваги:
Високоефективний EC-двигун
Без зміни напряму потоку повітря
Висока температура навколишнього середовища (до 120°C)
Багатофункціональне застосування, наприклад, для кухонної витяжки
Мережевий вимикач на корпусі
Низький рівень шуму
Спроволення 0-100%
Прості в обслуговуванні та надійні у роботі
Електродвигун винесений з потоку повітря, що переміщається
Вбудований потенціометр для простоти пусконалагодження
EC-технологія
- це інтелектуальна технологія, яка використовує інтегральну електронну систему управління, що дозволяє переконатися, що двигун завжди працює з оптимальним навантаженням. У порівнянні з AC двигунами ефективність використання енергії в EC-двигунах набагато вища. Перевага вентиляторів з EC-двигунами в економічному енергоспоживання та простоті управління. Вбудована електронна система управління може змінювати швидкість для точної відповідності вимогам щодо витрат повітря та працювати з високим рівнем ефективності. Для однакових витрат повітря EC-вентилятори споживають значно меншу кількість енергії, ніж вентилятори з АС двигунами.
Іншою особливістю енергоефективних двигунів є їх потенціал енергозбереження, не тільки при повному, але й при частковому навантаженні. У таких режимах роботи втрати ефективності набагато менші, ніж у асинхронних двигунів аналогічної потужності. Знижене енергоспоживання гарантує зниження екплуатаційних витрат.
Рекомендації щодо застосування:
Вентилятори MUB/TS рекомендується використовувати для витяжної кухонної вентиляції.
Конструкція:
Корпус MUB/TS складається з алюмінієвого каркасу з пластиковими куточками, посиленими скловолокном, та знімних сендвіч-панелей із оцинкованої листової сталі, ізольованих мінеральною ватою 20 мм. Нижня панель корпусу виконує роль масляного колектора із пробкою для зливу масла (діаметром 1"). Автоматичний вимикач змонтований на корпусі.
Двигун:
Використовуються високоефективні двигуни ЄС. Робоче колесо має загнуті назад лопатки, виготовлені з алюмінію. Вентилятор MUB/TS застосовується для переміщення високотемпературного середовища до 120°C. Електродвигун винесений з потоку повітря, що переміщається. Силова електроніка вбудована у корпус двигуна. Усі моделі мають один безпотенційний контакт для сервісних повідомлень. Усі двигуни можуть використовуватись при частоті 50/60 Гц. Вхідна напруга для однофазних двигунів: 200-270, для трифазних двигунів: 380-480 В.
Регулювання швидкості:
Регулювання швидкості здійснюється за допомогою сигналу 0-10 В. Кожен двигун має вихід 10...20 для підключення зовнішнього потенціометра або датчика.
Опції | |
Рівень звукового тиску на 3 м (20м², себін), дБ(А) | EC |
Дані згідно з ErP | |
Напрям повітря | Не соответствует ERP-системе |
Електричне нагрівання | |
Підвищення температури, повна потужність, максимальна витрата повітря, °C | 3~ |
Захист / Класифікація | |
Клас ізоляції | IP55 |
Тип двигуна | F |
Номінальні дані | |
Клас герметичності | 1 916 |
Номінальні параметри | |
Імпульс, N | 1 505 |
Макс. розсіювана потужність, Вт | 2,89 |
Макс. температура повітря, що переміщується, при регулюванні швидкості, °C | макс. 120 |
Рівень звукового тиску на 3 м (вільне поле), дБ(А) | 120 |
Споживаний струм, A | 50; 60 |
Частота, Hz | 400 |
Параметри звуку | |
Розмір повітроводу; Круглий, вхід, мм | 52 |
Расход воздуха | |
Звуковий тиск (LpA), дБ(А) | макс. 9 965 |
Розміри та вага | |
Витрата повітря, м³/год | 108,8 |